ПРЕС-КЛУБ "НЖ"

 
Наша адреса:
44300 м.Любомль
вул. 1 Травня, 18
тел.: (03377)
2-41-31, 2-41-75
e-mail: lb.gazeta@gmail.com
Наші банківські реквізити:
ПОГОДА
Кнопка сайту

Ми будемо вдячні Вам, якщо ви розмістите нашу кнопку на Вашому сайті


ВЛАДА-ГРОМАДА
ПОСЛУГИ - ШВИДКО І ЯКІСНО

Цими днями минає рік, відколи у Любомлі гостинно відчинив двері модернізований міськрайонний центр надання адміністративних послуг. Нагадаємо, його модернізація проводилася в рамках відповідного проекту Євросоюзу і в основному за його кошти. Тоді було виконано комплекс будівельних робіт, придбано комп’ютерну техніку, охоронну систему, кондиціонер, стелажі в архів, телефони, електронну систему керування чергою тощо.
їКрім того, міська рада профінансувала будівництво котельні та системи опалення, виділила кошти на придбання меблів, системи відеонагляду і звукозапису розмов адміністраторів ЦНАПу із заявниками, провели благоустрій прилеглої території. Без сумніву, поява такої сучасної установи, насамперед, важлива тим, що при наданні адмінпослуг фактично усі процеси автоматизовані, що позитивно відображається на продуктивності роботи. До того ж вона може обслуговувати не тільки жителів Любомльської ОТГ, а й інших громад. Очільник центру Іван Маїло розповідає, що, окрім нього, тут працює три державні реєстратори та десять адміністраторів, з яких шестеро працюють за принципом віддалених робочих місць — у приміщеннях колишніх сільських рад. «Ще однією, образно кажучи, додатково штатною одиницею, є спеціальна валіза, в якій є все необхідне для надання адміністративних послуг на дому людям, які з тих чи інших причин не можуть прибути у ЦНАП», — каже Іван Маїло. На сьогодні ЦНАП надає 82 види послуг: соціальні, реєстрації бізнесу, майна, місця проживання, оформлення субсидій, видачі різноманітних документів дозвільного характеру, довідок тощо. «Як правило, щодня у нас буває 80-120 відвідувачів, — продовжує керівник. — А загалом за перший рік роботи було надано близько 18 тисяч послуг». До слова, ЦНАП незабаром чекає ще одна модернізація: в рамках програми «U-LEAD з Європою» (відповідну угоду вже укладено) буде додатково придбано оргтехніку та програмне забезпечення, а також реконструйоване приміщення для адміністраторів у селі Куснища з облаштуванням, окрім робочих місць, куточків для відвідувачів де вони при потребі зможуть скористатися оргтехнікою та Інтернетом, дитячий куточок. Також у рамках програми передадуть частину нової техніки для роботи адміністратора у селі Почапи. «За умовами програми, збільшиться й перелік послуг, — додає Іван Маїло. — Зокрема ті, що їх раніше надавав відділ ДРАЦС (реєстрація шлюбів народження, смерті тощо) перейдуть до нас. Також в адміністраторів реєстраторів на віддалених робочих місцях з’явиться можливість надавати послуги з оформлення спадщини». Є позитивні зрушення і у сусідів ЦНАПу — відділі Державної міграційної служби у Любомльському районі. Керівник цього підрозділу Олександр Охманюк зазначає, що головна і найважливіша новація — запровадження, починаючи з минулорічного серпня, електронних черг на паспорти — громадянина України та закордонні. Раніше подібною опцією на Волині могли похвалитися лише міста обласного підпорядкування: Луцьк, Ковель, Володимир-Волинський, Нововолинськ. «Ключовий позитивний ефект від цього нововведення у тому, що зникли черги, — каже Олександр Охманюк. — Тепер у них просто немає потреби — людина не виходячи з дому, може зайти на сайт Державної міграційної служби, обрати відповідний підрозділ, зручний для себе день і час і буквально за 15 хвилин вирішити усі необхідні справи. Зауважу: останнім часом нас вже не дивує, коли до Любомля приїжджають подавати документи на закордонний паспорт не тільки з інших районів, а часом і з інших областей». Також на зростання продуктивності добре вплинуло й покращення матеріально-технічної бази. Певно, промовистою ілюстрацією до мовленого може послужити той факт, що торік було видано 4700 закордонних паспортів, а нинішнього за неповні півроку — вже майже три тисячі. Тож, як бачимо, попри негаразди, на які ми звикли нарікати, є й справді промінці позитиву. Головне — вміти ними скористатися.
Микола СЕРГІЄНКО.
а тим часом…
З 1 липня згідно урядової постанови від 24 квітня ц.р. №371 змінюється вартість надання адмінпослуг у сфері міграції. Йдеться про оформлення (у тому числі замість втрачених чи викрадених) та обмін документів. Якщо йдеться про паспорт громадянина України, то його оформлення за 20 робочих днів обійдеться у 345 гривень, за 10 — 471. Оформлення закордонного паспорта протягом 20 днів коштуватиме 682 гривні, за 10 або 3 дні — 1034 грн. Щодо довідок на постійне або тимчасове проживання, то їх оформляють протягом 15 робочих днів, а з 1 липня коштуватиме це відповідно 643 і 517 гривень. Ціни вказано з урахуванням вартості бланків.

На сесію у свято

Чергове пленарне засідання Рівненської сільської ради, яке відбулося 22 травня в день Миколи Чудотворця, зібрало в місцевому будинку культури 15 депутатів та більше півтори сотні питань порядку денного. Причому, початок роботи був запланований на другу годину дня, адже за християнськими звичаями зранку потрібно було відвідати службу в церкві.
Але відкрито про це наважився сказати лише один із депутатів – Микола Гурко.Він і поділив між присутніми богослужбові проскурки, передані настоятелем Свято-Преображенського храму с. Гуща о. Сергієм.
З Божим благословенням народні обранці одразу взялися до роботи. Спочатку все йшло гладко: досить швидко затвердили склад місцевої Молодіжної ради, підтримали пропозицію вступу до Асоціації об’єднаних територіальних громад, внесли зміни, доповнення до окремих програм та методики розрахунку і порядку використання орендної плати за оренду майна комунальної власності Рівненської сільської ради. А потім розпочалися питання фінансові, зокрема, внесення змін до бюджету ОТГ на поточний рік. Причому, чим довше продовжувався їх розгляд, тим більше піднімався градус емоцій. Спочатку депутати почали суперечки між собою, кожен доводив свої аргументи на користь того чи іншого рішення, причому, пам’ятаючи про «власні» інтереси, тобто, потреби виборчого округу. В більш масштабних проектах народні обранці об’єднувалися по територіальних старостинствах. Так, наприклад, депутатам від Гущі довелося доводити нагальну потребу ремонту пам’ятника в їхньому селі. Власне, у решти присутніх сумнівів щодо самого ремонту не виникало, тільки ось бентежила сума в 150 тис. грн. Прояснити ситуацію взявся виконуючий обов’язки старости Олексій Нестерук, але цим викликав ще більше обурення частини депутатського корпусу. В результаті роботи вже розпочалися, а депутати не проголосували «за» виділення грошей. Свого емоційного апогею розгляд фінансових питань досяг після наступного рішення, яким депутати відмовилися виділяти кошти на облаштування стоматологічного кабінету в Полапах. Спочатку слово взяв, а точніше сказати, заглушив гучним виступом решту голосних обранців, виконувач обов’язки старости Володимир Богачевський. За ним піднялися зі своїх місць всі ті, хто вважав, що їх також не почули. Зчинився шум і гамір. Дехто покинув сесійну залу. Почалося з’ясування  відносин між депутатським корпусом та виконавчим комітетом, який, на думку депутатів, приймає багато рішень на власний розсуд, ігноруючи та маніпулюючи рішеннями останніх. Дебатувати присутні, розділившись на маленькі групи, розійшлися по інших приміщеннях, та, зрештою, погодилися повернутися до попередніх питань і повторно за них проголосувати. В результаті Полапи отримають сучасний стоматкабінет, а лікарі — кошти на закупівлю інструментів та медпрепаратів.
Депутатські дебати далися взнаки, і надалі всі претензії у присутніх були до гостей. Спочатку у своїх щирих намірах співпраці намагалася переконати представниця фірми Інтернет-провайдера, а потім чимало питань адресувалося головному лікарю центру медико-санітарної допомоги районної ради Тетяні Васенько. Останній прийшлося не тільки переконувати про необхідність виділення коштів на потреби закладів медицини, а й звітувати про раніше використані. Зрештою, як з першим, так і з другим депутати погодилися тільки наполовину, запропонувавши повернутися до цього питання згодом.
Решта фінансових питань хоча й обговорювалася бурхливо, проте знайшла підтримку у депутатського корпусу. В першу чергу це ремонти та благоустрій вулиць, шкіл, клубів та інших соціально важливих об’єктів.  Також були виділені кошти на оздоровлення та відпочинок дітей пільгових категорій, виплату грошової допомоги для підтримки обдарованих учнів та стимулювання їх до успішного навчання.
В другій частині пленарного засідання основну увагу народні обранці зосередили на вирішенні земельних питань, а також діяльності спеціальної депутатської комісії, яка вивчала проблемні моменти будівництва будинку культури  в с.Гуща (про що ми вас інформуватимемо в наступних номерах газети). Відтак, завершувалося пленарне засідання далеко по восьмій годині вечора. Після чого депутати вчергове порушили питання щодо підготовки до сесій, планування їх проведення, початку та тривалості.

Стежив за розподілом бюджетних коштів Рівненської ОТГ Сергій БОЯРЧУК.


Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Інші видання

 
 
ГАЗЕТНИЙ АРХІВ
 

© 2011 Розробка та підтримка:Любомльська районна газета"Наше життя"