ПРЕС-КЛУБ "НЖ"

 
 
ПОГОДА
Кнопка сайту

Ми будемо вдячні Вам, якщо ви розмістите нашу кнопку на Вашому сайті


ЮРИДИЧНІ АКЦЕНТИ

Тарифи ростуть… А якість?

Сьогодні людина уже не уявляє своє життя без мобільного телефону — аж не віриться, що якихось 25 років тому ми могли обходитися без цього виду зв’язку. Здавалось би, щастя, радість — нарешті досягли, однак, і тут, як і в усьому іншому, виникають проблеми. Виявляється, тепер користувачі  беззахисні перед трьома операторами, які зайняли ринок зв’язку. Оператори домовились між собою і диктують ціни усім нашим громадянам.
Тарифи, як і у всіх інших галузях тут постійно ростуть, в односторонньому порядку та без згоди абонентів, просто приходить смс, де вас повідомляють, що з такого-то числа попередній тариф закривається, і вас переводять на інший.
До того ж підвищують хитро: змушують платити не за місяць, а уже за 28 днів, таким чином за рік користувач має як за 13 місяців. Надають послуги інтернету, було 2G потім 3G, зараз зробили аж 4G. Мегабайтів, здавалось би більше, але  територія покриття не розширюється, у багатьох селах, наприклад, нашого району, взагалі ніякого зв’язку: щоб додзвонитися, треба на найвищу сосну залазити, та й телефони у багатьох людей  кнопкові, і їм інтернет взагалі до одного місця, тож чи 3G чи 10G і мільярд мегабайт людям однаково… Проте, чи користуєшся, чи ні, а платити мусиш, бо це все входить в тариф.
І так на кожному кроці, ось для прикладу, звичайний запит абонента до оператора і така ж відповідь:
— Замовив послугу 100 хвилин на інші мережі. Плату зняли, смс про нарахування отримав, проте після перевірки нарахованих хвилин виявилося 0 хв. В чому причина?
Відповідь здебільшого така:
— Ви часом не міняли тарифний план після замовлення цієї послуги? Бо якщо поміняли сам тариф, то пакет додаткових хвилин відключається, а невикористані хвилини анулюються.
З телевізора нам розказують уже про телемедицину, а, як ми уже казали в деяких селах мобільний майже не «ловить», хіба в рейку будуть бити хворі та немічні…
Незважаючи на те, що в царині зв’язку панує олігополія, відповідна національна комісія та антимонопольний комітет, які мають цю галузь контролювати, здається створені спеціально для того, щоб обслуговувати цих монополістів.
Як уже заведено в нашій країні, чи не кожне підвищення мотивується тим, що у Європі тарифи вищі, але коли хтось, говорячи про тарифи каже, що у Європі ці послуги дорожчі, відразу ж хочеться плюнути йому в обличчя. Говорити про європейські тарифи і європейські ціни в найбіднішій країні Європи можуть тільки люди, які втратили почуття реальності — дайте людям єврозарплати і тоді говоріть за євротарифи…
На жаль, забувають оператори стару житейську мудрість «Менше відкусиш, швидше ковтнеш». А дарма: так і вдавитися можна випадково…

Віктор ПИЛИПЕНКО.

 


© 2011 Розробка та підтримка:Любомльська районна газета"Наше життя"