Звернення — право кожного

Упродовж 2019 року до райдержадміністрації від жителів району, інших регіонів та через органи влади вищого рівня надійшло  127 звернень, що на 329 менше  у  порівнянні з 2018 роком (456). З них: 118 письмові, на 320 менше  2018 року (438) та 9 усних звернень (зареєстрованих на особистих, виїзних прийомах), що на 9 менше звітного періоду минулого року (18).

Про це йдеться у розпорядженні голови РДА  від 6 березня № 31

У зверненнях, що надійшли до райдержадміністрації, громадяни порушили 134 питання різної тематики, що на 326 менше 2018 року (460). Спостерігається тенденція збільшення надходження звернень мешканців району до органів вищого рівня. Протягом 2019 року до райдержадміністрації скеровано 102 звернення, або 80,3 % від загальної кількості звернень  (2018 — 73), а саме: 86 звернень надійшло на «Урядову гарячу лінію» (2018 — 64), 5 звернень до офісу Президента України, до обласної державної адміністрації — 11 звернень (2018 — 7).

«Актуальними для жителів району були питання щодо соціального захисту, зокрема надання відповідних роз’яснень з питань призначення та виплати субсидій, соціальної допомоги, аграрної політики та земельних відносин, — йж6еться документі. — Детальний аналіз надходження звернень від громадян до райдержадміністрації свідчить, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів Любомльської — 37, Головненської — 23 об’єднаних територіальних громад, що становить відповідно 29,1% та 18,1 % від загальної кількості звернень».

Найменша кількість звернень громадян надійшла від жителів Хворостівської та Зачернецької сільських рад по 3 звернення.

Станом на 1 січня 2020 року з усіх питань, які порушували громадяни у своїх зверненнях протягом звітного періоду (134), вирішено позитивно — 29 (21,6 %), відмовлено у задоволенні — 2 (1,5 %), надано роз’яснення — 98 (73,1 %) та 5 (3,7  %)  — у  стадії розгляду.

Задля підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян у документі вказано низку відповідних заходів. Зокрема, йдеться про дотримання вимог законодавства про звернення громадян, виявлення та усунення фактів невирішення порушених у зверненнях громадян обгрунтованих питань, що призводить до повторного звернення чи звернення до органу влади вищого рівня, забезпечення взаємодії органів місцевого самоврядування з органами виконавчої влади щодо вирішення порушених питань у зверненнях по суті тощо.