Як повернути кошти за квиток на рейс поїзда, який скасували через карантин

Повернення квитків, оформлених касами Укрзалізниці у внутрішньому та міжнародному сполученні та повернення коштів у повному обсязі за придбані у касах квитки буде здійснюватись після закінчення карантинних заходів протягом:

* 90 діб для внутрішнього сполучення;

* 180 діб для міжнародного сполучення.

Про це йдеться на сайті Львівської залізниці.

«Такий механізм введено з метою зменшення випадків скупчення громадян на вокзалах та станціях для повернення невикористаних проїзних документів.

Також наголошуємо, що звернення пасажирів до квиткових кас для проставлення відміток на проїзних документах (погашення квитка), не є обов’язковим. Підставою для повернення коштів буде оригінал проїзного документа як з відміткою, так і без відмітки», — йдеться у повідомленні.

Квитки, придбані через інтернет, повертаються за діючою процедурою через онлайн-сервіси.

«Вчергове закликаємо пасажирів, якщо є можливість, не поспішати на вокзали повертати квитки й не піддавати своє життя загрозі, перебуваючи в натовпі», — наголошують у відомстві.

Інформація щодо квитків у приміському сполученні

Вартість проїзних документів на всі скасовані через введення карантину рейси також відшкодовується у повному обсязі.

Кошти за невикористані повністю або частково абонементні квитки можна повернути впродовж місяця з дати запланованого проїзду у приміських поїздах.

Повернення здійснюється на підставі заяви пасажира за ручною технологією.

У заяві необхідно вказати ПІБ, повну адресу, контактний телефон, якщо абонементний квиток пільговий (іменний, студентський і т.п.) із зазначенням відповідного документу.