Шацьк матиме власний бренд

Шацька селищна рада розпочинає діяльність у напрямку створення візуальної ідентичності (айдентики), яка в майбутньому дозволить громаді виробити власний бренд, стати впізнаваною і ще більш популярною, – повідомляють на офіційному сайті громади.

12 березня члени конкурсної комісії з визначення ідентичності Шацької селищної ради спільно з представниками маркетингової компанії з м. Львів провели перше засідання, на якому шукали унікальні риси історії, культури Шацького краю, аналізували цінності, особливості відпочинку, завдяки яким наша громада буде виділятися з-поміж інших, запам’ятовуватися, здобувати додаткові переваги.

Під час заходу обговорили також перспективу розвитку екологічного туризму, питання ефективного цифрового маркетингу в цій сфері, реклами, налагодження зв’язку з відпочивальниками, комунікації з ними в соцмережах, впровадження системи знижок тощо.

Результатом спільної тривалої роботи має стати створення позитивного образу територіальної громади, зростання її популярності в Україні і за кордоном, збільшення кількості прихильників відпочинку та оздоровлення на Шацьких озерах.