У Волинській митниці пояснили, чому на «Ягодині» були 35-кілометрові черги (відео)
Під час брифінгу, який відбувся у Луцьку 4 липня, тимчасово виконуючий обов’язки начальника митниці Микола Татарчук розповів, чому ж виникла проблема кілометрових заторів на «Ягодині» та як зокрема вдалося віднайти шляхи її вирішення, повідомляє «Конкурент».
За його словами, черги подекуди сягали понад 30 кілометрів. Тож водіям доводилось по кілька діб стояти в заторах. Така ситуація спостерігалась на пункті пропуску «Ягодин», і як розповів Микола Татарчук, причиною цьому стала війна.
«Наша експортна продукція не може виїхати по морю, тому все перемістилося на Західний кордон. І оскільки сам пункт пропуску «Ягодин» пропускає орієнтовно до 45% всього вантажного потоку, тому і логістично це найближче до Балтійського моря, тому, відповідно, найкоротша відстань, і перевізники вибирали саме цей пункт пропуску. Спільними зусиллями з польськими колегами вдалось збільшити продуктивність. Замість денної зміни обидві сторони працювали цілодобово. Тож якщо раніше за добу вдавалось оформити лише 30 вантажних засобів, то нині – цей показник зріс до 70-ти авто. Втім і цього виявилось недостатньо. Тож Україна спільно із Польщею прийняли рішення змінити призначення пункту пропуску «Дорогуськ-Ягодин», – розповів Микола Татарчук.
Було домовлено, що з 27 червня пункт пропуску «Ягодин» переходить в режим роботи виключно вантажного пункту пропуску.
Як зазначив Микола Татарчук, Волинська митниця разом із польськими колегами планує продовжити покращувати ситуацію. Зокрема, дійти до пропуску 300 вантажівок за добу в одному напрямку. А згодом – і до 500-сот вантажівок за одну робочу зміну.
«Звичайно, на зустрічі з польською стороною ми говорили і про значно амбітніші цілі – від 500 до 2000 автівок, тож ситуація буде лише покращуватись. Й сподіваються, що таких шалених черг, як понад 30 кілометрів, на “Ягодині” більше не буде», – наголосив митник.