Завдяки кому поїзд їде?

Певно, відповідь на це питання для всіх очевидна. Звісно ж, завдяки локомотивній бригаді — машиністу і його помічнику, — скажете ви, і будете праві. А от яку відстань зможе проїхати состав, безпосередньо залежить від якісної роботи працівників колійного господарства. Адже якщо залізнична колія буде на 11 міліметрів вужчою від норми або на 29 ширшою — рух на такій ділянці припиняють, і весь рухомий склад, який нею міг би проїхати, на певний час перетворюється у багатотонну нерухомість на рейках.

Цих людей у яскравих оранжевих жилетах — монтерів колії — на залізниці можна побачити за будь-якої погоди: і в дощ, і у спеку. Вони беруть участь у вкладанні  нового залізничного полотна, усувають несправності, проводять сезонні і профілактичні роботи.

П’ять кілометрів дороги поблизу села Скиби — ось ділянка, за яку відповідає наш співрозмовник, бригадир колії першого робочого відділення Михайло Пендзюх.

Розповідь читайте у завтрашньому номері газети «Наше життя» (2 листопада 2023 року)

Придбати газету можна у магазині «Хліб» у центрі міста, на міському ринку (підприємець Віктор Лобко), у магазині «Продуктовий маркет» поблизу автостанції а також передплатити в редакції, у листонош чи заповнивши форму на сайті Укрпошти.