Волиняни не можуть платити за світло через «Приват 24», бо банк проти

ТОВ «Волиньелектрозбут» закликає «ПриватБанк» відновити інформування клієнтів про суми до сплати за електроенергію.

Про це йдеться у публічному зверненні ТОВ «Волиньелектрозбут» до АТ КБ «ПриватБанк», пише Конкурент.

У тексті зазначають: з 1 жовтня користувачі сервісу «Приват 24» на Волині втратили доступ до актуальної інформації про оплату за спожиту електроенергію. Клієнти «ПриватБанку», на відміну від клієнтів інших фінансових установ в області, додають у зверненні, змушені докладати низку додаткових зусиль, щоб дізнатися суму рахунку та оплатити її.

«Піклуючись про всіх своїх споживачів, ТОВ «Волиньелектрозбут» завчасно, ще навесні, розпочало переговори з банками щодо умов приймання платежів через зростання тарифів на електроенергію з 1 червня. Всі інші партнери, включаючи «Ощадбанк» та «Укрпошту», знайшли компромісні рішення і продовжують надавати актуальну інформацію своїм клієнтам», – йдеться на сайті «Волиньелектрозбуту».

Проте, як пишуть енергетики, «ПриватБанк» не пішов на компроміс. Це й призвело до того, що в однойменному застосунку, терміналах та касах банку зникла актуальна інформація про рахунки за електроенергію.

Разом з тим «Волиньелектрозбут» пропонує такі варіанти розв’язання цієї проблеми:

  • Відновити інформування клієнтів у «Приват 24» про суми до сплати за електроенергію.
  • Прийняти запропоновану «Волиньелектрозбут» та погоджену іншими фінансовими установами форму обміну даними для відображення актуальної інформації.
  • Забезпечити зручність оплати для споживачів, щоб уникнути штучних боргів, втрати субсидій та відключень від мережі.

У зверненні закликають повернути повноцінний доступ до сервісу «Приват 24», забезпечити якісне обслуговування споживачів та не порушувати безперебійну роботу економіки у складний для країни час.