Зв’язок буде навіть за відсутності коштів на рахунку
Мобільні оператори та «Укртелеком» згідні надавати зв’язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках немає грошей.
Про це в коментарі «Інтерфакс-Україна» розповіли у пресслужбі «Vodafone Україна».
«Робимо все можливе, щоб усі залишалися на зв’язку навіть із нульовим балансом», – повідомили там.
Водночас в «Укртелекомі» повідомили, що вранці 24 лютого ухвалили рішення не відключати від надання послуг абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом.
«У нас наразі понад 50 тис. клієнтів інтернет-послуги в динаміці, кого могло торкнутися відключення за несплату. Але ми вирішили не відключати наших абонентів», – сказав директор із корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов.
У пресслужбі lifecell також заявили, що готові підтримати своїх абонентів.
«Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв’язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів», – повідомили у пресслужбі оператора.
Пріоритетом компанії lifecell є безперервність у наданні послуг мобільного зв’язку. Станом на 13:35 четверга мобільна мережа оператора працює в штатному режимі. Однак оператор попереджає, що в умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, іноді з’єднання може відбуватися не з першого разу.
Водночас у «Київстарі» працюють над варіантами вирішення цієї ситуації, найближчим часом буде комунікація щодо цього.