Вартість ремонту волинських доріг зросла вдвічі
Про це стало відомо під час нещодавнього засідання постійної комісії обласної ради з питань промисловості, транспорту, зв’язку, паливно-енергетичного комплексу, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства.
У 2019 році за 1,4 мільярда гривень відремонтували 401 кілометр доріг різного підпорядкування, у 2020-му – 402 кілометри, але витратили на це значно більше – 2,7 мільярда гривень. Таку різницю вартості одного кілометра дорожники пояснюють тим, що минулого року проводили не поточні, а капітальні роботи та й ціни значно виросли.
Як повідомив директор департаменту інфраструктури Волинської ОДА Віктор Довгополюк, у 2021 році запланували відремонтувати 400 кілометрів доріг всіх видів підпорядкувань, однак остаточних цифр, які стосуються доріг державного значення, немає. З його слів, наразі заявлено, що на реконструкцію доріг державного значення надійде 2,8 мільярда гривень, проте Кабмін днями пообіцяв ще додати коштів, однак остаточної суми поки не називають. На місцеві дороги держава цьогоріч зменшила розмір субвенції: у програмі було закладено 838 млн грн, але передбачено 602 млн. Також передбачені в обласному бюджеті й кошти на співфінансування разом з громадами ремонту комунальних доріг.
Загальний кошторис у 2019 році склав 1,4 млрд грн. За ці кошти вдалося побудувати і відремонтувати 401 км доріг. У 2020 році було витрачено торік 2,7 млн грн на ці роботи: 1,8 млрд грн на дороги державного значення, 663 млн грн на дороги місцевого значення, і 255 млн – на комунальні дороги. Але хоч сума коштів збільшилась, проте кількість кілометрів відремонтованих доріг залишилася на тому ж рівні – у 2020 році відремонтували 402 кілометри. Віктор Довгополюк пояснює: вартість одного кілометра зросла і через зовнішні чинники, і через те, що більше проводили капітальний ремонт, а не поточний.